Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2009 16:20 - Да се чувстваш жив!!
Автор: son4eto31 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1043 Коментари: 0 Гласове:
0



Някога имали ли сте чувството, че вече нищо не може да ви попречи?
Били ли сте толкова амбицирани, че да сте абсолютно безусловно сигурни в себе си, във всичко, в което вярвате и в способностите си??

Вчера за пръв път се почувствах така.
Ядосах се.
Предизвикаха ме.
Това сякаш разпали в мен една толкова силна и чиста енергия, една толкова голяма ярост, че направо ме изпепели отвътре... Буквално пламнах!!...
Тогава не знаех какво върша...Не бях на себе си, просто знаех, че няма как да сгреша.Чувството е прекрасно... Де да можех да се чувствам така и когато не съм ядосана, например...

Това чувство ме завладя, но бързо ме напусна...
Жалко, всъщност.
Искам го обартно.
Искам отново да се чувствам силна и способна на всичко, сигурна в себе си и във това, в което вярвам... Аз горях отвътре!!... Чувствах се жива...

От много време не беше ми се случвало адреналина да навлезе в мене толкова яростно бързо...

Според мен това е най-хубавото чувство, големия триумф е споходен от него, победата, безграничното щастие... Да се чувстваш жив!!

Не мога да го опиша... дори малко от огъня и адреналина не мога да опиша... Надали някой може!!

Но пожелавам на всеки да се чувства така, поне понякога...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: son4eto31
Категория: Лични дневници
Прочетен: 23655
Постинги: 6
Коментари: 3
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031